Karnıbahar kızartması

Öncelikle malesef şimdilik resimlerini çekemedim ama çok güzel bir menü diye bilirim.Karnıbahar sevmeyen insanların bayılacağı karnıbahar gıdasını temin edebileceği çocukların seveceği bir tarif ben severek yaptım ve yedim.Tarif kolay .
Karnı baharı istediğiniz büyüklükte olabilir minik parçalara  elinizle bölün kaynar tuzlu suya atın haşlayın taki bunlar yumuşayana kadar.Bu arada bir tabağa un su ve yumurta kırıp karıştıralım.Hafif sulu olsun.Haşladığımız karnı baharı buna iyice bulayıp kızartma gibi kızartalım.Burada yakmayın zaten güzel bir şekli oluyor rengi oluyor zaten bizim karnıbaharlarımız haşlandığından çiğ kalma olasılığı hiç yok o yüzden uzun uzun bekletmeyelim..Pişen karnıbaharlarımızı tabağa alalım.
Başka tabağa ben bunu deniyorum güzel oluyor .Yoğurt koyup sarımsak ekleyin.Efendim kızartmalarınızı buna bandıra bandıra yiyin parmaklarınızı bulamayacaksınız diyebilirim.
Afiyet olsun..

Yorumlar

  1. ay ay ay ... yeni yemek blogun hayirli olsun amaaaa :))) güzel güzel tarifler paylasmak dilegi ile :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım inşallah önümüzdeki günlerde daha çok ben denedikçe tarifler birikecek :)

    YanıtlaSil
  3. Peki benim bu karnımın acıkması ne olacak Gülnihal? :)

    http://kacikturuncu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Eee Turuncu sende afiyetle bunu yapıp yeki karnının o tüm açlığı geçiversin :)

    YanıtlaSil
  5. en bayılarka yedıgım yemektır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok bayılarak yapıyorum :) Afiyet olsun..

      Sil
  6. elinize sağlık çok severiz ailecek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..Afiyet olsun hepinize :)

      Sil
  7. bak bu meled, tuzu doğru ayarlandığı taktirde gerçekten güzel oloor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece gece kendi yaptığım yemeklere canım çekti iyi mi :(

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar