Piramit pasta

Evet gördüğünüz üzere malzemelerimiz acayip basit her yerden temin edebileceğimiz ürünler..Sütü çekmemişim birde tabiki sütümüz var..Öncelikle ben tabii araştırma yaptım ve bir kaç kişide tesadüf eseri bize bu hafta yollamışlar fakat ben pek beğenmedim genelde krem şantili yapmışlar bende açıkcası kendi tarzımı ve okuduklarımı birleştirerek bu işi puding ile yapmaya karar verdim..
Öncelikle puding nasıl yapılıyor biliyoruz değil mi ?Arkada yüzlerinde yazdığı gibi 2,5 su bardağı süt ve puding tozunu karıştırıp belli bir kıvama gelene kadar kaynatıyoruz..
Bir alüminyum üstüne veya şeffaf poşetimsi jel üzerine ılık süt ile ıslatılmış 3'e 4 veya isterseniz 3'e 5 şeklinde sıralıyoruz..Bu sırada pudingimiz olmuş durumda..Pudingimizden üstüne hafifcene yayıyoruz..
Şimdi söyle iki yanlara 3 tane petibör büskivi koydum 3 sıra..İsterseniz bu 4 de olabilir ama ortadaki sıra her zaman 1 eksik olmalı..Ve her sırada petibörü önce ılık süt ile ıslattığımızı ve her seferinde pudinglediğimizi unutmayalım..
Muzu ortaya yerleştirdikten sonra yanlardan tutup bunu üçgen piramit haline getiriyoruz..Gözünüz korkabilir nasıl yapacağım ya diyebilirsiniz..İnanın kolay iki kenar petibörü kafa kafaya bu alüminyum folyo ile kolayca yapabiliyoruz..Yaptıktan sonra kalan pudingi de ben öyle yaptım sizde öyle yapabilirsiniz..Üstüne iyice sürüyoruz..Hindistan cevizi ilede süsleyebilirsiniz.Ben yapmadım ama tadını bozmayacağını biliyorum..
Tata kestikten sonra böyle güzel oluyor işte..Ben zar zor yedim ama mutluluk içinde yedim..Hepinize sevdiklerinizle afiyetle yemek dileğiyle..

Yorumlar

  1. Çok sevdiğim bir tatlı. Ne de güzel yapmışsın. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sizin kadar güzel şeyler yapamasam da inşallah bir gün benim tariflerimde sizinkiler gibi olacak (umarım ) :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar