Patlıcan salatası 2 model

1 adet bostan patlıcanını boyuna 3 parçaya ayırın. Az yağda her iki tarafınıda kızartın. Fıran kabına yerleştirin. Patlıcanların üzerine mozarella peyniri rendeleyin. Üzerine kuru domatesleri ufak ufak kesip koyun. Üzerine zeytinyağı gezdirip, kızarana kadar fırında pişirin. Aperatif olarak misafirlerinize ikram edebilirsiniz.
İkinci yazardan bir katkı ;Patlıcanı bir kaç yerinden çatalla delip kızartın kabuklarını soyup iç kısmını minicik doğrayın üstüne soğan,domates ekleyerek(isteğe göre maydanoz ve sivri biber) de güzel bir patlıcan salatası elde etmiş olursunuz..

Yorumlar

  1. Bayılırım patlıcan salatasına, ellerine sağlık canım, sevgiler...
    (Yemek Sevdam)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim gerçekten çok leziz oluyor..Tabii herkesin el tadından başka olan bir şey..

      Sil
  2. Bende ilk defa teyzemgilde denemistim , e malum misafir gelicekti felan neyse detaylari geçeyimde ben soguk servis etmek istemistim buzdolabina felan koymustum oda sasirmisti ? Sicak yenirmi ki acep ? :) bu arada canim çekti .. :p

    YanıtlaSil
  3. Ben soğukta yedim sıcakta canım ve inan iki halide enfes :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar