Meyve Salatası

Merhabalar uzun bir aradan sonra yapımı çok kolay.Hatta bir türlü çocuklarına meyve yediremeyen çünkü devamlı çocuklarının dolabı açıp yemesini bekleyen üşengeç annelere kızarak bir önerim var.Üşenmeyin hem kendinize hem ona yapın bence..
Her iki eli olan bireyin yapabileceği asla zorlanmayacağı bir şey..

5,6 tane kırmızı-mor erik
istediğiniz kadar çilek
2 muz
2 şeftali

2şeftalinin birini bir tabağa diğerini diğer tabağa minik minik doğrayın
üstüne kırmızı erikleri gene doğrayın
üstüne burada adil olsun diye ortadan ikiye ayırın ve bir o tabağa bir kendi tabağınıza
muzları en üste şekil yapmak için kullanın..
İnanın öyle hoşunuza gidecek ki hem yaparken hem yerken..En alta şeftaliyi koyunca o tatlı her yere siniyor ve çocuğunuz ve siz yemeye doyamayacaksınız..
Ben çileklerin üstüne şeker serperim eğer artık çilekler size de benim gibi tatsız geliyorsa deneyin..
Ayrıca isteyene vanilyalı kremşanti ile karıştırarakta verebilirsiniz..İkinci yazardan kopyadır..






Yorumlar

  1. Hımmm... Enfes Görünüyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten görüntü hiç yanıltıcı değil :)

      Sil
    2. Eh yapanın ellerine sağlık. Afiyet bal şeker olsun :-)

      Sil
  2. biliyorum bunuuu kremayla karışınca tadı bi harika oluyoo :) Bir de dondurup yiyeceksin yazın :)

    YanıtlaSil
  3. buna da bayılırım.
    zaten çilek muz delisiyim.
    yaparken bakarım buraya artık.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar canım,
    Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Bundan sonraki paylaşımlarımızda buluşmak dileğiyle....Sevgilerimi bıraktımmmm.....:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar